Nauka zdalna 2

INFORMACJA!

Uwaga Rodzice!

Bardzo prosimy o odebranie z przedszkola rzeczy pozostawionych w szatni oraz książek w poniedziałek lub wtorek, w godzinach 7.30 – 15.30. Prosimy, aby osoby odbierające rzeczy miały założone maseczki.

Pozdrawiamy.

***

INFORMACJA DLA RODZICÓW
W związku z sytuacją epidemiologiczną
wszystkie pytania dotyczące wznowienia zajęć opiekuńczych
prosimy kierować do Dyrektora Przedszkola za pośrednictwem poczty elektronicznej. Przypominamy nasz adres e-mail.
przedszkolepub@katowice.opoka.org.pl

***

Motylki i Pszczółki 29.06.2020

Dzisiejszy przedwakacyjny post znajdziecie tutaj → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice

***

https://view.genial.ly/5ed91f0fdbbb930d03ea6da9/interactive-content-bezpieczne-wakacje?fbclid=IwAR1reVvBnqtcdJ1pOM6C6MYzVzca5Mx4035Atv9-Frx48bE02vwLzhmKbp8

Pszczółki 26.06.2020

Co lata, co jeździ, a co pływa? Czyli wyruszamy na wakacje!

Dzisiejsze zadania znajdziesz na naszej stronie fb → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice

 

Motylki 26.06.2020

Wakacyjne zabawy matematyczne oraz wprowadzenie cyfry 9

Dzisiejsze zadania znajdziesz na naszej stronie fb → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice

Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Zabawy logopedyczne 26.06.2020

ZABAWY LOGOPEDYCZNE 25.06 ZABAWY LOGOPEDYCZNE 25.06 ZABAWY LOGOPEDYCZNE 25.06

***

Angielski 25.06.2020

Grupa młodsza

Summer Song for Kids | Easy Monkey Songs

https://www.youtube.com/watch?v=DyMQk_7NwVw

Grupa starsza

Happy Holiday | fun song for kids | karaoke lyrics sing along
Summer Song for Kids | Easy Monkey Songs
Summer Songs for Kids | I Love Summertime | The Singing Walrus
What Do You See? Song | Nature and Animals | Learn 12 Words English Matt VS Bat

https://www.youtube.com/watch?v=2CQ_K9W6vEQ

***

Pszczółki 25.06.2020

1. Dzisiaj wybierzemy się nad morze! Obejrzyj krótką bajeczkę, a następnie opowiedz o jakich zasadach bezpieczeństwa musimy pamiętać odpoczywając w pobliżu wody. https://youtu.be/Ui-ndYWcThA
2. Na plaży fajnie jest! Zatańcz do piosenki https://youtu.be/k-AOW_76luU
3. Wykonaj miniaturkę plaży. Użyj papierowego talerzyka lub wytnij koło z kartonu. Koniecznie pochwal się swoją pracą.
Powodzenia!
Obraz może zawierać: jedzenie

Motylki 25.06.2020

1. Motylku, dzisiaj wybierzemy się nad morze. Obejrzyj krótką animację i opowiedz o jakich zasadach bezpieczeństwa należy pamiętać odpoczywając w pobliżu wody. https://youtu.be/Ui-ndYWcThA
2. Popatrz na ilustracje poniżej i opowiedz co znaczą kolory flag oraz znaki, które możesz spotkać w pobliżu plaży.
3. Na plażę warto zabrać ze sobą koszyk ze zdrowymi przekąskami. Tanecznym krokiem zapraszam Cię do zrobienia sałatki owocowej https://youtu.be/Vkiw9i_mQSo
4. Praca plastyczna: wykonaj miniaturkę plaży. Użyj papierowego talerzyka lub wytnij koło z kartonu. Będzie nam miło jeżeli pochwalisz się swoim pomysłem i wykonaną pracą
5. Dla małych pracusiów zostawiam dodatkowe karty pracy. Pozdrawiam
Obraz może zawierać: tekst „Kąpiel dozwolona Kąpiel zakazana”Obraz może zawierać: jedzenieObraz może zawierać: tekstBrak dostępnego opisu zdjęcia.Obraz może zawierać: tekstObraz może zawierać: tekstBrak dostępnego opisu zdjęcia.

***

Pszczółki 24.06.2020

1. Spróbuj razem z Zozi zaśpiewać refren oraz pierwszą zwrotkę piosenki https://youtu.be/W4RHyjQLfCM :
„Już idzie lato, idą wakacje
Będzie zabawa, będą atrakcje
Będzie wspaniale, będzie bajecznie
Kiedy wakacje miną bezpiecznie
Moja mama musi wiedzieć, gdy wychodzę z domu
Mam w pamięci zawsze do niej numer telefonu
Zanim wyjdę, to przez okno sprawdzam stan pogody
I ubieram się dla zdrowia, no i dla wygody”.
2. Dzisiaj pakujemy plecak na wakacyjny wyjazd. Popatrz na zdjęcia i wskaż paluszkiem te przedmioty, które warto spakować jadąc na wycieczkę w góry.
3. Wykonaj karty pracy : rysuj kolorowymi kredkami po przerywanych liniach.
4. Zaprojektuj swój wymarzony plecak- pokoloruj go według własnego pomysłu.
5. Po długiej wyprawie w góry trzeba się porządnie posilić zapraszam na taneczne gotowanie https://youtu.be/Vkiw9i_mQSo
Pozdrawiam
Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Motylki 24.06.2020

1. Utrwalamy słowa pierwsze zwrotki i próbujemy zapamiętać drugą zwrotkę, śpiewamy razem z Zozi https://youtu.be/W4RHyjQLfCM
2. Dzisiaj wybierzemy się na wycieczkę w góry. Popatrz na zdjęcia , nazwij te przedmioty i wskaż te, które warto spakować do plecaka.
3. Teraz spróbuj połączyć przedmiot z jego nazwą (zad. dodatkowe).
4. Po długiej wyprawie w góry należy nam się duża dawka energii. Zatańcz taniec „Czekolada” ! https://youtu.be/lFWysdCgVNg
5. Zaprojektuj swój wymarzony plecak – pokoloruj go według własnego pomysłu, naklej ozdoby.
6. Wykonaj kartę pracy – podziel wyrazy na głoski.
Powodzenia i pozdrawiam
Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.

***

Obraz może zawierać: tekst „DZIEŃ TATY 23 CZERWCA”

Przypominamy, iż jutro swoje święto obchodzą wszyscy TATUSIOWIE!!!
Na naszej stronie →https://www.facebook.com/przedszkolebogucice  kilka pomysłów na ten dzień oraz zabawa, w którą możecie pobawić się z tatą.

Pszczółki 23.06.2020

1. Dzisiaj spróbuj zaśpiewać razem z Zozi refren piosenki: https://youtu.be/W4RHyjQLfCM
„Już idzie lato, idą wakacje
Będzie zabawa, będą atrakcje
Będzie wspaniale, będzie bajecznie
Kiedy wakacje miną bezpiecznie”.
2. Wysłuchaj opowiadanie czytane przez p.Jagodę → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice, i zastanów się czy zachowanie głównej bohaterki podczas sztormu było bezpieczne.
3. Praca plastyczna: narysuj morze podczas sztormu

Motylki 23.06.2020

1. Dzisiaj spróbuj zaśpiewać razem z Zozi refren oraz pierwszą zwrotkę piosenki https://youtu.be/W4RHyjQLfCM : „Już idzie lato, idą wakacje
Będzie zabawa, będą atrakcje
Będzie wspaniale, będzie bajecznie
Kiedy wakacje miną bezpiecznie
Moja mama musi wiedzieć, gdy wychodzę z domu
Mam w pamięci zawsze do niej numer telefonu
Zanim wyjdę, to przez okno sprawdzam stan pogody
I ubieram się dla zdrowia, no i dla wygody”
2. Wysłuchaj opowiadania czytanego przez p.Jagodę → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice, i odpowiedz na pytania:
* jak ma na imię główna bohaterka?
* do kogo dziewczynka pojechała na wakacje?
* co wydarzyło się pewnej nocy i czy dziewczynka zachowała się rozważnie?
* jaki skarb dziewczynka znalazła podczas sztormu?
3. Namaluj farbami morze podczas sztormu. Będzie nam miło, jeżeli pochwalisz się swoją pracą.
4. Wykonaj karty pracy (dokończ ozdabianie żaglówki). Powodzenia
Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.

***

Obraz może zawierać: 2 osoby, tekst

Zapraszamy również na naszą stronę na Facebook`u. Tam znajdziecie jeszcze więcej propozycji zabaw oraz kart pracy.

***

Pszczółki 22.06.2020

1. Niech żyją wakacje!!
Pszczółko! W tym tygodniu wakacyjny temat. Zaczynamy od piosenki: https://youtu.be/W4RHyjQLfCM . Uważnie wsłuchaj się w jej słowa – są bardzo ważne!
2. Popatrz na zdjęcia (w komentarzu) i opowiedz, gdzie można spędzić udane wakacje (1.nad morzem, 2. na wsi, 3. w górach, 4. nad jeziorem)
3. Wybierz się w podróż do gorącego Egiptu i zatańcz wśród piramid https://youtu.be/IJNQCT18F58
4. A Ty, gdzie chciałbyś w tym roku spędzić wakacje? Pokoloruj wybrany przez Ciebie rysunek. Powodzenia
Obraz może zawierać: ocean, niebo, chmura, na zewnątrz i przyrodaObraz może zawierać: trawa, niebo, na zewnątrz i przyroda Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, góra, niebo, chmura, na zewnątrz i przyrodaObraz może zawierać: niebo, chmura, ocean, na zewnątrz, woda i przyrodaObraz może zawierać: rysunekObraz może zawierać: rysunekObraz może zawierać: rysunekObraz może zawierać: rysunek

Motylki 22.06.2020

1. Niech żyją wakacje!
Motylku! W tym tygodniu wakacyjny temat
Wysłuchaj piosenki i opowiedz o jakich zasadach bezpieczeństwa musisz pamiętać podczas wakacji https://youtu.be/W4RHyjQLfCM
2. Czy wiesz, dokąd najczęściej wyjeżdżamy żeby odpocząć? Dopasuj zdjęcia do wyrazów (przeczytaj je sam lub poproś rodziców o pomoc)
3. A teraz wybierzemy się w daleką podróż do egzotycznego Egiptu. Zatańcz wśród piramid i wielbłądów https://youtu.be/IJNQCT18F58
4. Wykonaj wakacyjne karty pracy
Brak dostępnego opisu zdjęcia.Obraz może zawierać: tekst „POD KAŻDYM OBRAZKIEM NARYSUJ TYLE KROPEK, ILE ILE SYLAB SŁYSZYSZ w JEGO NAZWIĘ,”

 

***

Pszczółki 19.06.2020

Dziś podsumujemy wiadomości o dinozaurach. Zajęcia przygotowałam tu: https://view.genial.ly/5eea8bd88bed1e0d935556da/interactive-image-dinozaury-pszczolki-2020
Życzę miłej zabawy.
https://play.google.com/store/apps/details?id=se.appfamily.dinoadventure&hl=pl&fbclid=IwAR3cwUGEAAYWlJfhLyg8GDcF2R_1PdHlG4BdS_zDqCMXs597tA-4vRREiQU

Motylki 19.06.2020

Dziś podsumujemy wiadomości o dinozaurach. Zajęcia przygotowałam tu: https://view.genial.ly/5eea6d594826770d847e2e31/interactive-image-dinomotylki2020

https://play.google.com/store/apps/details?id=se.appfamily.dinoadventure&hl=pl&fbclid=IwAR3s1bjAQn9LPAi0FOeEwTuIyZtIfVRfYMnNYEmMblGQKIPxDDxi4AY_DqQ

***

ZABAWY LOGOPEDYCZNE 18.06.2020

ZABAWY LOGOPEDYCZNE 18.06

PSZCZÓŁKI 18.06.2020

1. Obejrzyj i wysłuchaj książki czytanej przeze mnie → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice
2. Odpowiedz na pytania:
a) Skąd wiemy, że dinozaury wykluwały się z jaj?
b) Czy praca paleontologów jest prosta?
c) Czym charakteryzował się Diplodok i Brachiozaur? A czym Stegozaur? Tyranozaur?
d) Który dinozaur był cięższy niż samochód oraz uzbrojony w trzy rogi i chroniony kołnierzem?
e) Jak mogły wyginąć dinozaury?
3. Wykonaj eksperyment „Wulkan z cytryny”
4. Czas na trochę ruchu- filmik z instrukcją → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice
5. Poproś rodziców o pomoc, wykonaj masę solną ( przepis: https://youtu.be/ljIP06Xfbpg)
Ulep z niej wulkan, dinozaura, wykonaj skamieliny w postaci kości dinozaurów, odcisków łap, kości dinozaurów (np. odciskając pocięte słomki do napojów). Udanej zabawy!

MOTYLKI 18.06.2020

1. Obejrzyj i wysłuchaj książki czytanej przeze mnie → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice . Dowiedz się, co twierdzą naukowcy o wyginięciu „strasznych jaszczów”.
2. Wykonaj eksperyment „Cytrynowy wulkan” https://youtu.be/pJTWL9KGzP4
3. Jak Twoim zdaniem mogły wyginąć dinozaury?
4. Czas na trochę ruchu! → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice
5. Wykonaj własne jajo dinozaura, a jutro będzie mógł się wykluć Instrukcja tu: https://littlebinsforlittlehands.com
6. „Dinozaur w skorupce” – jak wiecie dinozaury wykluwały się z jaj – spróbuj ulepić dinozaura w skorupce jajka z plasteliny. To zadanie wykonaj korzystając z własnego pomysłu, możesz też skorzystać z pomysłu zawartego w tym filmie https://youtu.be/XMYbB4DAwHM

Pszczółki 17.06.2020

Wysłuchaj piosenki o dinozaurach i spróbuj zapamiętać ich nazwy: https://youtu.be/wfJJtouF8_M
2. Spróbuj nazwać dinozaury na ilustracjach (film komentarz)
3. Zatańcz do piosenki „Baby T-Rex”: https://youtu.be/kvP4T6_Ji7A
4. Obejrzyj bajkę animacyjną „Podróże w czasie”: https://ninateka.pl/film/podroze-w-czasie-w-krainie-dinozaurow-smf
5. Wykonaj karty pracy proponowane w komentarzu
Obraz może zawierać: tekstBrak dostępnego opisu zdjęcia.Obraz może zawierać: tekst „Połącz w pary takie same dinozaury. przedsakolankowo.pl”Brak dostępnego opisu zdjęcia. Obraz może zawierać: tekstObraz może zawierać: tekst „Rysuj po śladzie. Pokoloruj rysunek. praedszkolankowo.pl”

Motylki 17.06.2020

***

Pszczółki 16.06.2020

1. Obejrzyj animację edukacyjną ” Dino bawi się piłeczkami i uczy kolorów” (do około 6 min. 20 s.) https://youtu.be/kQpyQ1szwDU
2. Pokoloruj obrazek wg kolorów dinozaurów ( karta pracy w komentarzu )
3. Zatańcz do piosenki „Dino dinozaur”, spróbuj zapamiętać nazwy i wygląd dinozaurów występujących w tej piosence. https://youtu.be/FGyS3VWDshk
4. Obejrzyj animację edukacyjną „Dino uczy kształtów” ( do około 4 min. 33 s.) https://youtu.be/sb4_y4oJLRE
5. Wytnij kształty, nazwij je i ułóż z nich dinozaura (karta pracy w komentarzu )
Pozdrawiam.
Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Motylki 16.06.2020

Dziś pobawimy się w paleontologów!
1. Wykonaj szkielet dinozaura z patyczków do uszu
2. Wykopaliska – pokoloruj obrazek wg kodu, a odnajdziesz szkielet dinozaura (karta pracy w komentarzu )
3. Rozpoznaj dinozaury – ćwiczymy czytanie sylab otwartych z D i T (karta pracy w komentarzu )
4. Zatańcz do piosenki „Dino dinozaur”, spróbuj zapamiętać nazwy i wygląd dinozaurów w niej występujących. Pamiętaj! W czasach dinozaurów na świecie nie było jeszcze ludzi. https://youtu.be/FGyS3VWDshk
5. Wykonaj pracę plastyczną „Jurajski Świat”. Wskazówki znajdziesz tu: http://edufunkids.com/dinozaur-praca-plastyczna-z-wykorzystaniem-szablonu/
Brak dostępnego opisu zdjęcia.Obraz może zawierać: tekstBrak dostępnego opisu zdjęcia.

***

Pszczółki 15.06.2020

Kliknij na link, aby dowiedzieć się o czym będziemy rozmawiać w tym tygodniu i baw się dobrze. Pozdrawiam.

Motylki 15.06.2020

Kliknij na link, aby dowiedzieć się o czym będziemy rozmawiać w tym tygodniu i baw się dobrze. Pozdrawiam.

***

Pszczółki 12.06.2020

Pszczółko! zapraszam do morskiej zabawy! → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice  (filmik z rybkami)

Link do zabawy ruchowej: https://youtu.be/uYMe4FL23Vg

Motylki 12.06.2020

Kliknij na link, aby przenieść się „na dno oceanu” i uczyć sie przez zabawę. Powodzenia!

***

Zabawy logopedyczne 10.06.2020

ZABAWY LOOPEDYCZNE 11.06

Angielski 10.06.2020

Grupa młodsza
Co chcesz zjeść? Piosenka dla dzieci | Piosenka jedzenia | Nauczcie się angielskiego Dzieci
Grupa starsza
Co chcesz zjeść? Piosenka dla dzieci | Piosenka jedzenia | Nauczcie się angielskiego Dzieci
Co chcesz pić? Piosenka dla dzieci | Piosenka jedzenia | Nauczcie się angielskiego Dzieci

Pszczółki 10.06.2020

1. Zatańcz do piosenki i spróbuj zapamiętać tekst pierwszej zwrotki:
„1. Gdzieś w głębinach morskich fal
gdzieś w głębinach morskich fal
Urządziły ryby bal
urządziły ryby bal
I płetwami pach – pach
z dna podniosły cały piach
Ref: Plum – plum – plum
Jest dziki tłum
Śpiewy, tańce co za szum
Skacze ryba nad falami
Płyńcie do nas, tańczcie z nami” https://youtu.be/uYMe4FL23Vg
2. Wykonaj z kolorowej plasteliny ośmiornicę. Pamiętaj, że ośmiornica ma aż 8 macek!
3. Wykonaj ćwiczenia według instrukcji (delfin, ośmornica, krab)
4. Wykonaj wybrane przez Ciebie karty pracy.
Powodzenia!
Obraz może zawierać: tekstObraz może zawierać: tekst „SZCZYP JAK KRAB”Obraz może zawierać: tekstObraz może zawierać: rysunek i tekstBrak dostępnego opisu zdjęcia.Obraz może zawierać: rysunekObraz może zawierać: tekstBrak dostępnego opisu zdjęcia.

Motylki 10.06.2020

Dzisiaj dużo ruchu i sporo nauki :) → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice/ (filmik z morskim tłem)

Polecam też stronę: https://esylaby.pl/

Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.

***

Pszczółki 9.06.2020

1. Wysłuchaj drugiej części opowieści o zagubionej Gerdzie. →https://www.facebook.com/przedszkolebogucice/  Jakie zwierzęta tym razem spotkała na swojej drodze?
2. Potańcz i naśladuj pływanie do piosenki https://youtu.be/uYMe4FL23Vg.
Spróbuj zapamiętać refren: „Plum – plum – plum
Jest dziki tłum
Śpiewy, tańce co za szum
Skacze ryba nad falami
Płyńcie do nas, tańczcie z nami”
3. Praca plastyczna: narysuj świat Gerdy czyli ocean pełen morskich zwierząt i roślin.
Powodzenia!

Motylki 9.06.2020

1. Ten tydzień jest pełen morskich opowieści, więc zapraszam Cię do wysłuchania opowieści o zagubionym wielorybie czytanej przez panią Jagodę.  → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice/ Zapamiętaj, kogo w czasie swojej wędrówki spotkała bohaterka książki, a kogo odnalazła na końcu.
2. Zatańcz oraz naśladuj ryby, kraby i żółwie słuchając piosenki: https://youtu.be/uYMe4FL23Vg . Spróbuj zapamiętać słowa refrenu: „Plum – plum – plum
Jest dziki tłum
Śpiewy, tańce co za szum
Skacze ryba nad falami
Płyńcie do nas, tańczcie z nami”.
3. Praca plastyczna: narysuj, namaluj lub wyklej podwodny świat Gerdy – bohaterki wysłuchanej książki.
Będzie nam bardzo miło, jeżeli pochwalisz się swoją pracą
4. Relaksacja. Połóż się wygodnie, zamknij oczy i wsłuchaj się w niesamowity śpiew wieloryba https://youtu.be/QK-oIY4GDU0
Powodzenia i pozdrawiam

***Pomysł na: „Świecącą meduzę” https://youtu.be/FsRSfeE8hik

Pszczółki 8.06.2020

1. Ten tydzień będzie pełen morskich opowieści!
Obejrzyj krótką animację i opowiedz, jakie zwierzęta mieszkają w morzach i oceanach https://youtu.be/PiayEX0bqjo
2. Zatańcz razem z rybkami (naśladuj ruchy pływania, skacz, kręć się jak żółw na skorupie) https://youtu.be/uYMe4FL23Vg
3. Wysłuchaj pierwszej części bajki czytanej przez panią Jagodę. → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice/
Czy pamiętasz imię bohaterki książki? Kogo w czasie swojej podróży spotkała Gerda?
4. Relaksacja. Połóż się wygodnie, zamknij oczy i wsłuchaj się w niesamowity śpiew wieloryba https://youtu.be/QK-oIY4GDU0
5. Dla chętnych pracusiów zostawiam kartę pracy. Pozdrawiam
Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Motylki 8.06.2020

Dziś zapraszam Cię na dno mórz i oceanów. Zajęcia przygotowałam tu: https://view.genial.ly/5edcf29a66f0540d7b88b373/interactive-image-w-glebinach-morskich-fal
W poście: „Podwodny świat” znajdziecie wiele innych propozycji filmów, piosenek, gier oraz kart pracy o tej tematyce.
Pozdrawiam.

***

Pszczółki 5.06.2020

Kochane Pszczółki dziś pobawimy się w INDIAN! Całe zajęcia przygotowałam tu: https://view.genial.ly/5ed81cd20328130d9fa2576b/interactive-image-my-jestesmy-indianami
Pozdrawiam

Motylki 5.06.2020

Kochane Motylki dziś przygotowałam dla Was wycieczkę do Chin: https://view.genial.ly/5ed805232565c70d093014a0/interactive-image-chiny.
Podziel aktywności na dwa dni lub wybierz coś dla siebie. Nie musisz robić wszystkiego. Aby się dowiedzieć, jakie zadanie znajduje się pod każdą z cyfr kliknij na różowy „?”.
Pozdrawiam.

***

Zabawy logopedyczne 4.06.2020

ZABAWY LOGOPEDYCZNE 4.06

Pszczółki 4.06.2020

Pobawcie się z Murzynkiem Bambo
Pozdrawiam.

Motylki 4.06.2020

Pobawmy się razem!

***

Pszczółki 3.06.2020

1. Wszystkie dzieci nasze są! Wspominamy jeszcze Dzień Dziecka dlatego zapraszam Cię do obejrzenia bardzo ciekawej animacji na temat dzieci mieszkających w różnych częściach świata. https://youtu.be/zl_dYe03Yx0 . Zwróć szczególną uwagę, jak wygląda Eskimos
2. Pokoloruj Eskimosa, czy pamiętasz jak nazywa się jego lodowy dom?
3. Wysłuchaj piosenki https://youtu.be/7K3_mSb1zRQ spróbuj zapamiętać jej refren: Jesteśmy dziećmi! Chcemy miłości!
„Jesteśmy dziećmi! Chcemy radości!
Chcemy by często tulono nas
I żeby miło płynął nam czas.”
4. Zatańcz taniec Zygzak: https://youtu.be/xm93WFJ7bNs
Udanej zabawy! Pozdrawiam
Obraz może zawierać: tekst Obraz może zawierać: tekst „Rysuj po śladzie, a nastepnie dorysuj eskimosowi oczy, nos, usta. Pokoloruj obrazek. przedsakolankowo.pl”

Motylki 3.06.2020

Pobawmy się razem!

***

Pszczółki 2.06.2020

Pszczółko! Dzisiaj matematyczne zagadki czekają na Ciebie tutaj (filmik z balonami) → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice/

Motylki 2.06.2020

Kochane Dzieci w tym tygodniu porozmawiamy o … DZIECIACH!!!
1. Obejrzyj animację „My Dzieci Świata”: https://youtu.be/zl_dYe03Yx0
2. Spróbuj opowiedzieć skąd pochodziły dzieci z animacji powyżej (możesz pomóc sobie Mapą Dzieci Świata – w komentarzu )
3. Obejrzyj, poskacz i spróbuj zaśpiewać refren piosenki: „Jesteśmy dziećmi”: https://youtu.be/7K3_mSb1zRQ
4. „Dzieci i ich domy” – karty pracy (dostępne w komentarzu )
5. Dla chętnych – wybierz kartę pracy z proponowanych.
Pozdrawiam
Obraz może zawierać: tekst Brak dostępnego opisu zdjęcia.  Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, tekst „Połącz w pary dzieci pochodzące z tych samych części świata. NSPIRACJE NA.KAZDAOKAZJE”  Obraz może zawierać: tekst „Połącz w pary dzieci pochodzące z tych samych części świata. NSPIRACJE NAKAZDAOKAZJE” Obraz może zawierać: tekst „Połącz w pary dzieci pochodzące z tych samych części świata. INSPIRACJE NAKAZDA_OKAZJE” Brak dostępnego opisu zdjęcia. Obraz może zawierać: tekst

***

Pszczółki i Motylki 1.06.2020

DZIEŃ DZIECKA :

Ahoj Piraci! Zapraszamy Was na wyprawę po piracki skarb!!!
Mapa skarbów znajduje się tu: https://view.genial.ly/5ecd4d048035300d8e16071f/horizontal-infographic-timeline-piracki-dzien-dziecka
Pamiętaj jeśli chcesz dowiedzieć się co zrobić KLIKNIJ na PAPUGĘ!!!

***

Pszczółki 29.05.2020

Dziś całe zajęcia przygotowyalam dla Was tu: https://view.genial.ly/5ececb8e97b6430dadcb74cc/presentation-ucze-sie-i-bawie
Zamieszczam także przykład pracy plastycznej dla chętnych.
Pozdrawiam

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Motylki 29.05.2020

Motylku! Dzisiejsze zabawy z cyfrą 8 znajdziesz na naszym profilu FB → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice/

Poćwicz również pisanie cyfry 8:

Brak dostępnego opisu zdjęcia. Brak dostępnego opisu zdjęcia. Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 

 

***

Zabawy logopedyczne 28.05.2020

ZABAWY LOGOPEDYCZNE 28.05

Angielski 28.05.2020

Grupa młodsza
Our Favorite Food Songs For Kids! | Super Simple Songs
Grupa starsza
Do You Like Broccoli Ice Cream? | Super Simple Songs
Our Favorite Food Songs For Kids! | Super Simple Songs

Pszczółki 28.05.2020

1. Czy potrafisz już zaśpiewać piosenkę o najlepszej drużynie na świecie? https://youtu.be/OpRTsApxNX0
2. Dzisiaj poćwicz pisanie wyrazu TATA
3. Narysuj dla taty krawat według własnego pomysłu.
4. Bawimy się w naśladowanie. Popatrz na obrazki i naśladuj czynności związane z porządkami w domu.
5. Czas na Woogie Boogie! Na pewno pamiętasz ten taniec z przedszkola. Zatańcz dla mamy i taty https://youtu.be/KeKgAM3oUVc .
Powodzenia
Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, tekst „Udawaj, że Zmywasz naczynia” Obraz może zawierać: tekst „Udawaj, że Myjesz lustro” Obraz może zawierać: tekst „Udawaj, że Myjesz podłogę”  Brak dostępnego opisu zdjęcia.   Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Motylki 28.05.2020

Dziś poznamy nową literę – zapraszam Cię do wspólnej zabawy! Zajęcia przygotowałam tu: https://view.genial.ly/5ecd521e92ddd20d895a27bb/presentation-zabawy-z-litera-z
[do pracy plastycznej przyda się trochę piasku, mąka i sól]
Pozdrawiam! Pani Renia

***

Pszczółki 27.05.2020

1 Najlepsza drużyna to moja rodzina! https://youtu.be/OpRTsApxNX0 Utrwalamy pierwszą zwrotkę i uczyny się drugiej: „Gdy będzie trzeba obroni Cię brat
W rodzinie siła każdy to powie
I jeszcze babcia, wie o tym świat,
Ostatni ratunek, nasze pogotowie
Najlepsza drużyna to moja rodzina 2x”
2. Rysuj serce po śladzie, a w jego środku narysuj swoją rodzinkę.
3. Pokoloruj kwiaty dla mamy według instrukcji.
4. Zabawa w lustro. Poproś do zabawy mamusię, tatusia lub rodzeństwo. A najzabawniej będzie, jeżeli pobawicie się wszyscy razem. Stoimy w parach na przeciwko siebie. Jedna osoba pokazuje śmieszne ruchy oraz miny, a druga (odbicie) równocześnie próbuje pokazać to samo.
5. Zadanie specjalne: zrób coś miłego dla mamy i taty (np. pomóż w sprzątaniu, narysuj dla nich coś ładnego lub zaśpiewaj piosenkę).
Udanej zabawy. Pozdrawiam
Brak dostępnego opisu zdjęcia. Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Motylki 27.05.2020

1. Rozwiąż rebusy, a dowiesz się o czym dziś porozmawiamy
2. Czy wiesz, że: „To, co uszczęśliwia jedną osobę, nie musi uszczęśliwić kogoś innego.”, „Każdy ma w sobie dobroć, która chce się wydostać na zewnątrz.”, „Szczęściem rodziców są ich dzieci, a szczęściem dzieci ich rodzice”, a „Rodzina jest najważniejsza”? Tego wszystkiego dowiesz się z bajki „Królewna i zaginione szczęście” – czytanej przeze mnie i moich małych pomocników . → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice/
3. Zatańcz znany Ci z przedszkola taniec o miłości, zaproś do zabawy swoją rodzinę. https://youtu.be/DHbO3cZhFbA
4. Wybierz którąś z proponowanych kart pracy 
Pozdrawiam serdecznie
Brak dostępnego opisu zdjęcia. Obraz może zawierać: tekst Brak dostępnego opisu zdjęcia. Brak dostępnego opisu zdjęcia. Brak dostępnego opisu zdjęcia. Brak dostępnego opisu zdjęcia.

***

Zapraszamy również na naszego facebook`a, gdzie możesz zatańczyć razem z P. Renatką oraz posłuchać książeczki, którą czyta P. Jagoda → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice/

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Pszczółki 26.05.2020

1. Najlepsza drużyna to moja rodzina. Posłuchaj ponownie piosenki https://youtu.be/OpRTsApxNX0 i spróbuj nauczyć się pierwszej zwrotki: „Do ludzi możesz po rozum pójść
Ale do mamy pójdziesz po serce
Tata nauczy by nie podstawiać nóg
Dziadek nauczy jak podawać ręce.
Najlepsza drużyna to moja rodzina 2x”
2. Dzisiaj obchodzimy piękne święto – Dzień Mamy. Przygotuj dla swojej mamusi niespodziankę:zrób laurkę, możesz namalować kwiaty w wazonie, a może razem z tatusiem przygotujesz dla mamy pyszne śniadanie lub słodki deser?
3. Spróbuj sam (spoglądając na gotowy napis) napisać wyraz MAMA.
Powodzenia i pozdrowienia dla wszystkich SuperMam ‍♀️
Brak dostępnego opisu zdjęcia. Brak dostępnego opisu zdjęcia.    Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Motylki 26.05.2020

Kochany Motylku mam nadzieję, że prezenty mamusi wręczone?!❤️
Jeśli nie szybko przytul mamusię, złóż jej życzenia i daj buziaka!!!
Dziś Twoim zadaniem będzie nauczyć się ruchu do piosenki „Mama”. Nauczymy się kilku słów w języku migowym (film  na naszej stronie fb)i razem zatańczymy. Zaproś mamę do wspólnego tańca. Będą nam potrzebne dwa serca (ok. 7-10 cm) z napisem mama na jednym i tata na drugim. Na obu serduszkach naklej dwustronną taśmę klejącą.
Na koniec możesz obejrzeć bajkę: „Bolek i Lolek – Imieniny mamy” https://youtu.be/HmRyt0smJts – zobacz, jak oni sobie poradzili z prezentami dla mamy. Pozdrawiam
Obraz może zawierać: rysunek Brak dostępnego opisu zdjęcia. Brak dostępnego opisu zdjęcia.

***

Pszczółki 25.05.2020

 

Najlepsza drużyna to moja rodzina!
1. Porozmawiaj z rodzicami o członkach Waszej rodziny. Czy pamiętasz imiona Twoich rodziców, babć i dziadków? A może masz kuzyna albo kuzynkę?
2. Spróbuj (z pomocą mamy lub taty) narysować swoje drzewo genealogiczne. Trudna nazwa, ale świetna zabawa! Jest to drzewo, na którym rysuje się całą swoją rodzinę (spróbujcie narysować przynajmniej najbliższą rodzinę). Na dole drzewa narysuj siebie, a na górze Twoich dziadków lub nawet pradziadków
3. Wysłuchaj piosenki o tym, że rodzina ma ogromną moc , naucz się refrenu https://youtu.be/OpRTsApxNX0
4. Zadanie specjalne: powiedz coś miłego (np. komplement) Twojej mamusi i Twojemu tatusiowi.
Pozdrawiam
Brak dostępnego opisu zdjęcia.  Obraz może zawierać: tekst

Motylki 25.05.2020

Dziś uczymy się z tatą, starszym rodzeństwem lub babcią – mamy mają wolne!
1. Obejrzyj bajkę: https://youtu.be/5EDetnGiEqU
2. Już wiesz jaki ważny dzień będzie jutro? (Dzień Mamy). Jakie prezenty przygotowały dzieci swoim mamom? Jaki prezent Ty chciałbyś/chciałabyś zrobić?
3. Dziś przedstawię Ci kilka propozycji na prezent dla mamy:
a) zatańcz ze mną do piosenki „A ja wolę moją mamę” (post ) – jutro zatańcz z mamą lub dla mamy, spróbuj zapamiętać refren.
b) wykonaj laurkę dla mamy. Stwórz własny projekt lub skorzystaj z któregoś z tych pomysłów: https://youtu.be/GCS5xqDWenU
c) naucz się krótkiego wiersza:
„Moja mama jest jak wiosna, taka piękna i radosna.
Kocha mnie, ja o tym wiem i ja mamo kocham Cię.”
d) możesz również posprzątać swój pokój i zrobić śniadanie do łóżka (pamiętaj poproś o pomoc starsze rodzeństwo lub tatę) – to również będzie piękny prezent.
Najważniejsze jednak jest to, żebyś jutro pamiętał/ pamiętała i mocnego buziaka dał/dała i przytulił/ła się szczerze!
Pozdrawiam
Brak dostępnego opisu zdjęcia. Brak dostępnego opisu zdjęcia.

***

 

Pszczółki 22.05.2020

1. Bycie tygrysem to kapitalna sprawa! Przekonasz się o tym słuchając książki, którą dzisiaj czyta p.Jagoda → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice/
2. Opowiedz rodzicom, jakie zwierzęta spotkał w dżungli Tygrys.
3. Być jak Tygrys!? No to zabieramy się do pracy (plastycznej ).
1) wydrukuj szablon maski tygrysa (lub sam narysuj)
2) pokoloruj szablon, wytnij go (o wycięcie oczu możesz poprosić rodziców) i doklej cieniutkie wąsiki.
3) z drugiej, w miejscu gdzie zrobisz dziurki na gumkę, przyklej paski grubszego papieru.
4) poproś rodziców o przywiązanie gumki i … Bądź jak Tygrys! ☺️
Udanej zabawy!
Brak dostępnego opisu zdjęcia. Brak dostępnego opisu zdjęcia. Brak dostępnego opisu zdjęcia. Brak dostępnego opisu zdjęcia. Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Motylki 22.05.2020

Zapraszam Was na zabawy z Trąbalskim – zajęcia przygotowałam tu: https://view.genial.ly/5ec567c76515ea0d8ae51348/presentation-zabawy-z-trabalskim?_ga=2.203567255.683184897.1589650171-177420398.1588509671&_gac=1.22484681.1588509671.Cj0KCQjw17n1BRDEARIsAFDHFeyX0lhVm9sv0qO19PuVvAlJT4YP7ljOi3UxTLhuamLEgtmUrMCm3fAaAjT5EALw_wcB
POWODZENIA!

***

Zabawy logopedyczne 21.05.2020

ZABAWY_LOGOPEDYCZNE_2105.docx; filename=UTF-8”ZABAWY LOGOPEDYCZNE 21.05

Pszczółki 21.05.2020

Dziś zapraszamy Was do rozwiązania kilku zagadek prosto z egzotycznej papugarni → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice

Motylki 21.05.2020

1. „Lulek jedzie do ZOO” – obejrzyj bajkę edukacyjna i odpowiedz na zagadki. https://youtu.be/xlXEn3l6vYM
2. Poczytaj sylabami, przypomnij sobie znane nam sylaby otwarte. https://youtu.be/-Wrt9ymtcoE
3. Zabawa ruchowa: „Biegniemy do ZOO” – zatańcz wg własnego pomysłu. https://youtu.be/ddibT4Lv9oI
4. Zobacz skąd przyjechały do nas niektóre zwierzęta, które spotkasz w ZOO: https://youtu.be/zq_UlNaWUS8.
5. A dla tych, którzy chcą jeszcze popracować krzyżówka oraz coś do poczytania
Obraz może zawierać: tekstObraz może zawierać: rysunekBrak dostępnego opisu zdjęcia.

***

Angielski 20.05.2020

Propozycje piosenek do tematu: Jedzenie i picie
Grupa młodsza
Apples & Bananas | Super Simple Songs
Grupa starsza
Apples & Bananas | Super Simple Songs
Do You Like Spaghetti Yogurt? | Super Simple Songs
Are You Hungry? | Kids Songs | Super Simple Songs

Pszczółki 20.05.2020

1. Zaczynamy od zagadki, kto to taki:
„Płowa grzywa z karku spływa,
dumna mina, groźna brew.
Jak to zwierzę się nazywa?
To jest właśnie, groźny … .?
Oczywiście to groźny LEW!
2. Wysłuchaj piosenki o silnym lwie, zatańcz w rytm muzyki, spróbuj zaśpiewać refren https://youtu.be/Vc2p-2aUDbM
3. Wykonaj razem ze mną kolorowego lwa. Instrukcja na zdjęciach poniżej.
4. Dla małych pracusiów zostawiam dodatkowe lwie karty pracy. Powodzenia
Brak dostępnego opisu zdjęcia. Brak dostępnego opisu zdjęcia. Brak dostępnego opisu zdjęcia. Brak dostępnego opisu zdjęcia. Brak dostępnego opisu zdjęcia. Brak dostępnego opisu zdjęcia. Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Motylki 20.05.2020

1. Obejrzyj bajkę edukacyjną: „Strażnicy miasta – Wszystko o zwierzętach” https://youtu.be/FQqBXuAK3OY
2. Jakie zwierzęta spotkaliśmy w ZOO?
Był wielki , największe zwierzę lądowe na świecie oraz takie, które lubi banany i potomek dinozaurów. Czyli: tygrys, słoń, małpka oraz krokodyl.
3. Zatańcz ze mną do piosenki „Krokodyl” → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice/
4. Spójrz na zdjęcie poniżej. Na pewno pamiętasz, jak opowiadałam Wam o głodnym krokodylu, który zawsze odwraca się otwartą paszcza w kierunku większej ilości elementów <, >, a kiedy elementów jest tyle samo nie wie, co wybrać i jego paszcza wygląda jak dwie linie jedna pod drugą =. W ten sposób krokodyl pokazuje nam, gdzie jest więcej, mniej i tyle samo.
4.Obejrzyj filmik o takim krokodylu. Film jest w języku angielskim, ale nie martw się! Jeżeli będziesz pamiętać o tym, że ten żarłok otwiera paszczę zawsze tam, gdzie jest więcej wszystko zrozumiesz! https://youtu.be/M6Efzu2slaI
5. To teraz pobaw się i poucz ze mną. Zadania przygotowałam tu: https://view.genial.ly/5ec30a0a8e243b0d5a33c987/presentation-krokodyl-less-greater
Brak dostępnego opisu zdjęcia. Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 

***

Pszczółki 19.05.2020

Pszczółki! Dzisiaj dzień na sportowo!
1. Naśladujemy słonie, żółwie i pantery i ćwiczymy proste plecki ➡️ https://youtu.be/2BQCcIjudZ8
2. Chwila odpoczynku. Jeżeli jeszcze nie słuchałeś bajki czytanej przez p.Jagodę to teraz jest na to świetny moment.
Czy pamiętasz jakie groźne zwierzę jako ostatnie miało szorowane zęby?? Tak, to rekin! Zatańcz do piosenki ➡️ https://youtu.be/XqZsoesa55w
3. A może i do Ciebie przypłynie rekin? Wykonaj pracę plastyczną: z szarego papieru (lub gazety) wytnij głowę rekina, wytnij białe okrągłe oczy i czarną paszczę. No i najważniejsze: wytnij i przyklej duuużo ostrych zębów!
Powodzenia
 Obraz może zawierać: tekst

 

Motylki 19.05.2020

Dzisiaj pobawimy się z hipopotamem oraz poznamy nową literę. Całe zajęcia przygotowałam tu: https://view.genial.ly/5ec02fa432a04c0d96b72cb7/presentation-h-jak-hipopotam
W zadaniu 5 można skorzystać z tablicy do rysowania -zamiast rysować na mące. Pozdrawiam.

***

Pszczółki 18.05.2020

Pszczółko, w tym tygodniu zapraszamy Cię na wycieczkę do ZOO!
1. Obejrzyj film https://youtu.be/pXUjI8B77H4, odgaduj, jak nazywają się zwierzęta, które widzisz na ekranie oraz naśladuj ich dźwięki.
2. Pokoloruj obrazek ⬇️. Czy wiesz, jak nazywają się zwierzęta z kolorowanki?
3. Nie mogło zabraknąć piosenki, którą dobrze znasz z przedszkola! Idziemy do ZOO zatańcz z p. Renatką () lub : https://youtu.be/rXz-hKkUvoM. Maszeruj w rytm muzyki oraz naśladuj ruchy zwierząt.
Miłej zabawy
Obraz może zawierać: rysunek

Motylki 18.05.2020

Motylku w tym tygodniu zapraszam Cię do ZOO!
1. Zatańcz ze mną do piosenki „Idziemy do ZOO” → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice/
2. Wysłuchaj uważnie wiersza J. Brzechwy https://youtu.be/eP1quvqxpdc
3. Odpowiedz na kilka pytań do wiersza. Quiz przygotowałam tu: https://view.genial.ly/5ec1883832a04c0d96b751df/learning-experience-challenges-zoo-quiz
4. Zatańcz ze mną do piosenki „ZOO” → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice/
5. Uzupełnij karty pracy
Obraz może zawierać: tekst Brak dostępnego opisu zdjęcia. Obraz może zawierać: rysunek

***

Pszczółki 15.05.2020

Dzisiaj wszystkie Pszczółki, ale także chętne Motylki zapraszamy do wspólnego budowania makiety gospodarstwa rolnego → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice

 

Motylki 15.05.2020

Na wsi nie tylko hoduje się zwierzęta, a także uprawia rolę. Rolnicy uprawiają różne rośliny. Bardzo często zboża, z których powstaje pieczywo – pyszny chleb i bułeczki. Dziś zobacz, jak uprawia się zboża i inne rośliny i co można z nich zrobić.
1. Wejdź na stronę http://tablit.wa.amu.edu.pl/bin5/mod-1_5/index.html i obejrzyj animacje ukryte pod literami A i B
2. Zapewne już wiesz, jak powstaje chleb, więc spróbuj ułożyć historyjkę „Od ziarenka do bochenka”. (komentarz lub narysuj ją sam/ sama)
3. Z mąki można upiec różne pyszności, a Wy możecie na niej wykonać piękne rysunki! Spróbuj na tacy z mąką narysować pole lub rolnika podczas pracy, albo zwierzęta, o których ostatnio rozmawialiśmy.
4. Teraz trochę ruchu zatańcz do tej piosenki, naśladuj ruchy (ale pewnie je pamiętasz) https://youtu.be/EKp3EdoHdKI – tym razem udajemy, że ugniatamy ciasto
5. A może spróbujesz upiec swój własny chleb? Sprawdź przepis Pani Reni na stronie https://www.facebook.com/przedszkolebogucice
6. A po pracy możesz pobawić się z programem T@blit: http://tablit.wa.amu.edu.pl/bin5/mod-1_5/index.html
Pozdrawiam
Brak dostępnego opisu zdjęcia.

***

Logopedia 14.05.2020

ZABAWY LOGOPEDYCZNE 14.05

Pszczółki 14.05.2020

1. Kto to taki?
* „Nie na polu, nie
pod miedzą.
Lecz na hali trawkę jedzą.
Wełniane kubraczki mają,
wełnę na sweterki dają.” ??
*”Nie czuj przy niej żadnej trwogi,
choć kopyta ma i rogi.
Jej braciszka dobrze znasz,
to Matołek słynny nasz” ??
Na pewno odgadliście! Zagadki dotyczyły owieczki oraz kozy.
2. Czas na podwórkowe tańce! Dzisiaj taniec, który świetnie znasz z przedszkola, Kaczuszki: https://youtu.be/zW1_ANe0l94
3. Zrób razem ze mną mięciutką owieczkę
Instrukcja na zdjęciach poniżej ⬇️ Ćwiczymy pisanie swojego imienia. Podpisz się, gdy
skończysz pracę.
4. Dla chętnych pracusiów dodatkowe karty pracy

Brak dostępnego opisu zdjęcia. Obraz może zawierać: tekst „WIEJSKA ZAGRODA Policz obrazki zwierząt. Pod obrazkami na dole strony narysuj odpowiednią liczbę kropek. Którego zwierzęcia nie ma na dole strony? TWÓRCZO SOWKIE” Obraz może zawierać: jedzenie Brak dostępnego opisu zdjęcia. Brak dostępnego opisu zdjęcia. Obraz może zawierać: tekst

Motylki 14.05.2020

1. Obejrzyj animację edukacyjną i odpowiedz na zagadki https://youtu.be/xrgowwp1V-U
2. Teraz utrwalimy sylaby „Jakie odgłosy wydają zwierzęta?” https://youtu.be/b4pR4CUrPus
3. Przeczytaj nazwy zwierząt (filmik)
4. Czas na trochę ruchu zatańcz „Kaczuchy”
https://youtu.be/x5SzdGoOw2o
5. „Łaty Krowy” – poproś rodziców o wydrukowanie krówki oraz cyfr i liczby 10  , wytnij z czarnego papieru łatki 10 sztuk oraz przetnij po liniach cyfry. Teraz losowo wybieraj cyfrę i za pomocą słomki lub pęsety nakładaj łatki na krówkę.
6. Wykonaj konika wg instrukcji: https://youtu.be/-bfbyQO0COI
7. Dla chętnych: „Wykreślanka” – karta pracy – należy wykreślić podane wyrazy

Obraz może zawierać: jedzenie, tekst „XEROX How Many Spots? บJง” Obraz może zawierać: tekst „kizicolor.com” Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 

***

Języka Angielski 13.05.2020

Grupa młodsza (Mój dom – pokoje)

Learn Rooms of the House | Talking Flashcards

https://www.youtube.com/watch?v=1lqZmMu5wkk

Learn Rooms of the House | Talking Flashcards

https://www.youtube.com/watch?v=aOSJZbHoiY8

Grupa starsza (Mój dom – pokoje)

Learn Rooms of the House | Talking Flashcards

https://www.youtube.com/watch?v=1lqZmMu5wkk

Learn Rooms of the House | Talking Flashcards

https://www.youtube.com/watch?v=aOSJZbHoiY8

Learn Rooms of the House Song with Matt | Action Songs for Children | Learn English Kids
https://www.youtube.com/watch?v=IjnlkdZvYTE

Pszczółki 13.05.2020

1. Zagadki na dzisiaj.
Kto to taki:
*”Kiedy pędzę, galopuję,
powiew wiatru w nozdrzach czuję.
Jeśli cukru kostkę dasz,
miejsce na mym grzbiecie masz” ??
*”Czarne, białe i łaciate,
spotkasz je na łące latem,
nikt przed nimi nie ucieka,
dać Ci mogą dużo mleka.” ?? Oczywiście, chodzi o konika oraz krowę.
2. Czas na gimnastykę wprost z wiejskiego podwórka. Instrukcja w komentarz.
3. Narysuj konia lub krowę według instrukcji lub według własnego pomysłu.
4. Na pewno pamiętasz naszą zabawę z przedszkola w koniki. Biegaj jak konik i stukaj nóżkami do piosenki: https://youtu.be/qjPRAGyeYJA . Powodzenia!

Brak dostępnego opisu zdjęcia.Obraz może zawierać: rysunekObraz może zawierać: tekst „IHAHA! KOP JAK KOŃ. (KLĘK PODPARTY Z RAMIONAMI UGIĘTYMI W ŁOKCIACH, WYMACHY DO TYŁU RAZ JEDNĄ, RAZ DRUGĄ NOGĄ) IIMAMEROGSPOE.COM”Obraz może zawierać: rysunekObraz może zawierać: tekst

Motylki 13.05.2020

Kochany Motylku! Dziś całe zajęcia przygotowałam tu: https://view.genial.ly/…/interactive-image-goscie-w-glinian…
Poproś rodziców o przygotowanie 2 większych prostokątów zielonych oraz po 6 mniejszych białych, niebieskich i czerwonych, a także o pomoc w przeczytaniu poleceń. Pozdrawiam.

***

Pszczółki 12.05.2020

1. Kto to taki?: „chodzi po podwórku, woła kukuryku. On i jego przyjaciele mieszkają w kurniku”??
„Siedzi na grzędzie w kurniku i nie woła kukuryku. O pisklęta swoje dba, gdy dasz ziarno, jajo da”??
Tak! To oczywiście kogut i kura.
2. Posłuchaj piosenki o pewnej hałaśliwej kurze, zaśpiewaj refren https://youtu.be/QPqALIknKwY
3. Teraz trochę gimnastyki wprost z wiejskiego podwórka (ćwiczymy z kaczką i kurką- instrukcja w komentarzu).
4. Wykonaj razem ze mną pracę plastyczną. Tym razem będzie Ci potrzebny… widelec .
1. Przygotuj zieloną kartkę, lub tak jak ja, białą kartkę pokoloruj zielonymi kredkami.
2. Z lewej strony kartki zrób plamę żółtą farbą.
3. Widelcem rozcieraj farbę w różne strony
4. Obok spróbuj naszkicować kształt kury (możesz poprosić rodziców o pomoc)
5. Na narysowanej kurce zrób kilka plam z różnych kolorów farby.
6, 7. I ponownie widelcem rozsmaruj farbę w różne strony
8. Z papieru kolorowego wytnij nogi oraz dzioby
9. Przyklej nogi i dzioby, a czarnym mazakiem namaluj oczy. Podpisz się na dole kartki.
Brawo! Koniecznie pochwal się swoją kolorową kurką i pisklaczkiem!
Dla małych pracusiów dodatkowe karty pracy

Obraz może zawierać: roślina Brak dostępnego opisu zdjęcia. Obraz może zawierać: roślina, przyroda i na zewnątrz Obraz może zawierać: roślina i kwiat Obraz może zawierać: kwiat i roślina Brak dostępnego opisu zdjęcia. Obraz może zawierać: kwiat i roślina Brak dostępnego opisu zdjęcia. Obraz może zawierać: tekst

 

Obraz może zawierać: tekst Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Motylki 12.05.2020

Dziś utrwalimy czytanie sylabami, zapraszam do zabawy!!!
1. Zacznijmy od obejrzenia animacji „Zwierzęta na wsi”: https://youtu.be/efqoaJvBjWU
2. A teraz czytanie sylabami – wyrazy dźwiękonaśladowcze – czytamy, ćwiczymy‍♂️‍♀️, liczymy → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice/
3. „Czytamy sylabami” – karta pracy
4. A chętnych (zwłaszcza dzieci czytające, ale nie tylko) zapraszam do pracy z programem Scholaris: http://scholaris.pl/zasob/49357 (komputer lub tablet)

Pozdrawiam, owocnej pracy

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

***

Pszczółki 11.05.2020

1. W tym tygodniu wybierzemy się na wiejskie gospodarstwo. Wysłuchaj bajeczki czytanej przez panią Jagodę i opowiedz, jakie zwierzęta mieszkają w gospodarstwie i czym zajmuje się pan gospodarz. → https://www.facebook.com/przedszkolebogucice/
2. Spróbuj odgadnąć, które zwierzęta wydają te dźwięki: https://youtu.be/tj2ccM-9kF0
3. Uzupełnij karty pracy. Powodzenia!

Brak dostępnego opisu zdjęcia. Obraz może zawierać: tekst „Połącz każdy obrazek jego cieniem. Zwierzęta na wsi. Nauezycielka Przedykola kreatywna Przedeztola”

Motylki 11.05.2020

1. Kochany Motylku w tym tygodniu będziemy rozmawiać o zwierzętach hodowlanych i pracy w gospodarstwie.
2. Wejdź na stronę: http://tablit.wa.amu.edu.pl/bin3/mod-1_3/index.html Zobacz filmiki edukacyjne, które znajdziesz klikając na literki A i B
3. Czas na trochę ruchu – pobaw się ze mną → filmik na naszym profilu fb https://www.facebook.com/przedszkolebogucice/
4. Pokoloruj obrazek wg kodu
5. A teraz ucz się i baw programem
http://tablit.wa.amu.edu.pl/bin3/mod-1_3/index.html

Kolory:
F – czerwony
A – niebieski
R – brązowy
M – żółty
A – zielony

Brak dostępnego opisu zdjęcia.  Brak dostępnego opisu zdjęcia.

***

Zapraszam do wspólnego pieczenia miodowych ciasteczek!

Pszczółki 8.05.2020

1.Kochana Pszczółko dziś zabieram Cię do Rezerwatu Przyrody Murcki. Przejdziemy się po tym pięknym lesie i pobliskiej łące w poszukiwaniu ich mieszkańców i roślinności → www.facebook.com/przedszkolebogucice/
2. Jakie owady widzieliśmy? Była biedronka, świerszcz, pająki, mrówki, żuczek gnojowy oraz kowal bezskrzydły. Spotkaliśmy także żabkę i ślimaczka bez domku ;) . Mogliśmy podziwiać las i piękne polne kwiaty: stokrotki, mniszki lekarskie, fiołki polne, konwalie i in.
3. Podziel słowa: pająk, biedronka, mrówka, świerszcz i żaba na sylaby oraz podaj ich liczbę. [Młodsze dzieci - alternatywa - rozpoznawanie kolorów - karta pracy w komentarzu]
4. Jak już zaczęliśmy liczyć, to przypomnijmy sobie wygląd cyfr – pobawcie się ze mną [filmik w poście powyżej].
5. Wykorzystaj kartki z cyframi i narysuj na nich owady lub kwiaty wg polecenia: pod cyfrą 1 – mrówkę, dwie biedronki pod cyfrą 2, trzy pająki pod cyfrą 3 i cztery motyle pod cyfrą 4. [Możesz narysować także kwiatki lub inne owady. Ważne jest to, aby liczba elementów zgadzała się z cyfrą].
6. Dla chętnych! Zobacz łąkę i jej mieszkańców z bliska. https://www.youtube.com/watch?v=bgmm4e9ARw4

Obraz może zawierać: tekstBrak dostępnego opisu zdjęcia.

Motylki 8.05.2020

Zapraszam Was do wiosennych zabaw z cyfrą 7 → www.facebook.com/przedszkolebogucice/

IMG_20200506_162545[1]

 

***

Zabawy logopedyczne 7.05.2020

ZABAWY LOGOPEDYCZNE 7.05

Pszczółki 7.05.2020

1. Kochana Pszczółko! Dzisiaj temat o pszczółkach właśnie Zapraszam Cię do obejrzenia krótkiej bajeczki o tych pracowitych owadach https://youtu.be/osAR2QTZfs8
2. Spróbuj powiedzieć jak nazywa się i jak wygląda dom od pszczółek. Czy pamiętasz, jakie zadania wykonują pszczółki (np. królowa, robotnica, zbieraczka)? Czy potrafisz wymienić przyrządy używane w pracy pszczelarza? (podkurzacz, wirówka).
3. A teraz zatańcz razem z Pszczółką Mają! https://youtu.be/UG-WU0ZbgK8
4. Dzisiaj poćwiczymy też rączki i oczy. Dobrze naostrzoną kredką lub ołówkiem rysuj po śladzie (karty pracy w komentarzach). Powodzenia Pszczółko!

Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Motylki 7.05.2020

1. „Majowa łąka i jej mieszkańcy” – zobacz kto jeszcze mieszka na łące: https://youtu.be/jFIm5X7xS-U
2. Czy już wiesz kogo spotkasz na łące w maju? Spróbuj rozwiązać te zagadki: https://klikankowo.jimdofree.com/edukacja-spo%C5%82eczna…/…/
3. A teraz poćwicz ze spidermanem: https://youtu.be/nlNeNdiuZUM
4. „Na łące” – namaluj łąkę odbijając widelec zamoczony w farbie. W ten sposób namalujesz kwiaty i trawę, pędzelkiem domaluj łodygi kwiatów i liście (pochwal się swoją pracą )
5. Dla dzieci chętnych! Ćwiczymy czytanie! Dopasuj nazwę do obrazka: http://learningapps.org/watch?v=puhyyqc3501

Pozdrawiamy ❤️

Brak dostępnego opisu zdjęcia.Obraz może zawierać: tekst

***

A na naszym profilu na facebook`u możesz zatańczyć żabi taniec z Panią Renatką! Zapraszamy!

https://www.facebook.com/przedszkolebogucice/

J. angielski 6.05.2020

Grupa młodsza – Mój dom

House Song

https://www.youtube.com/watch?v=jUNTMKpoLAI

My House | Talking Flashcards

https://www.youtube.com/watch?v=mTSUSkSgvE4

Grupa starsza – Mój dom.

House Song

https://www.youtube.com/watch?v=jUNTMKpoLAI

My House | Talking Flashcards

https://www.youtube.com/watch?v=mTSUSkSgvE4

Kids vocabulary – House – Parts of the House -

https://www.youtube.com/watch?v=R9intHqlzhc

Pszczółki 6.05.2020

1. „Wiosna! Obudziły się motyle!” Zatańcz taniec motyli. Przydadzą Ci się skrzydła. Mogą to być kolorowe apaszki, wstążki lub bibuła. https://youtu.be/eXTBJkvsWsk
2. Policz, ile widzisz na obrazku motyli. Narysuj tyle kropek ile jest motylków.
3. Czas, aby do Was przyleciał kolorowy motyl. Do tej pracy będziesz potrzebował farbek, pędzelka oraz … gąbki do mycia naczyń ☺️ https://youtu.be/wuIXb58fQBA
Powodzenia!

Motylki 6.05.2020

„Żabie opowiastki” – dzisiejsze zajęcia przygotowałam tu: https://view.genial.ly/5eb1…/interactive-image-zaba-by-rwysz

 

***

Katecheza 5.05.2020

1. Obejrzyj i wysłuchaj „Ewangelii dla dzieci”: https://youtu.be/moNWYs3Hp0w
2. Posłuchaj piosenki: https://youtu.be/_mmrG907pyo
3. Znajdź różnice i pokoloruj obrazek

Obraz może zawierać: rysunek

Pszczółki 5.05.2020

1. Czy potrafisz już powiedzieć, jakie zwierzątka można spotkać na łące? Spróbuje kilka wymienić (ilustracja z dnia poprzedniego).
2. A może uda nam się spotkać również żabkę? Wysłuchaj opowieści czytanej przez panią Jagodę „Uśmiech dla żabki”.
3. A teraz czas za żabi taniec! https://youtu.be/DwwpCoM0sHg Wysłuchaj piosenki, a następnie zatańcz w rytm jej muzyki (kroki dowolne :) ). Może uda Ci się namówić do tańca mamę, tatę albo rodzeństwo.
4. Czy pamiętasz za kim tak bardzo tęskniła mała żabka z wysłuchanej wcześniej bajki? Oczywiście za swoją ukochaną mamą! Spróbujmy razem wykonać mamę żabkę i jej córeczkę:
Na zielonych kartkach odrysuj większe i mniejsze kółeczko. Narysuj również kształty, które widzisz na zdjęciu. Wytnij wszystkie elementy, na białych kółeczkach dorysuj czarne mniejsze kółka.
Zielone koła złóż na pół, doklej czerwone języki i oczy. Żabki gotowe!

Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.Obraz może zawierać: roślina, kwiat i na zewnątrzBrak dostępnego opisu zdjęcia.

Motylki 5.05.2020

1. Pooglądaj animację „Pszczoła miodna” : https://youtu.be/osAR2QTZfs8
2. Zatańcz „Taniec Mai” – na pewno pamiętasz! https://youtu.be/UG-WU0ZbgK8
3. Wykonaj pszczółkę z rolki po papierze toaletowym – filmik z instrukcją znajdziesz w komentarzu
4. Żeby utrwalić wiadomości zdobyte we wcześniejszym filmiku baw się i ucz z aplikacją „Pszczoła”: https://play.google.com/store/apps/details…
5. Zjedz kanapkę z miodem

Obraz może zawierać: tekstBrak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.

***

Zapraszamy również na nasz profil na facebook`u. Tam możecie potańczyć z Panią Renią oraz posłuchać bajeczki o żabkach czytanej przez Panią Jagodę.

https://www.facebook.com/przedszkolebogucice/

Pszczółki 4.05.2020

1. Zapraszam Was na wiosenną łąkę! Zobacz film edukacyjny „Wędrówki Skrzata Borówki” i opowiedz kogo (jakie zwierzęta) możemy spotkać spacerując po łące.
https://m.youtube.com/watch?v=LKLf5EN1Ff4
Popatrz też na ilustracje (w komentarzu).
2. Na pewno pamiętasz naszą zabawę z przedszkola „Hej zielona żabko”. Zatańcz i naśladuj zwierzęta („hej zielona żabko” – machamy do siebie rączkami, powitanie. „Miło poznać cię” – kłaniamy się. A następnie naśladujemy ruchy zwierząt, których nazwy usłyszymy). https://m.youtube.com/watch?v=GjAj8QALmv0
3. Pokoloruj gąsieniczkę według instrukcji (rodzic czyta, dziecko samo sięga po odpowiednią kredkę). Pierwsze kółeczko: kolor czerwony, drugie: kolor niebieski, trzecie: żółty, czwarte: zielony, piąte: różowy, szóste: pomarańczowy, siódme: fioletowy. Główka: dowolnie :)
Powodzenia!

Obraz może zawierać: tekst Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Motylki 4.05.2020

Motylku kliknij na poniższy link – to tam przygotowałam dzisiejsze zajęcia: https://view.genial.ly/…/interactive-image-cykl-zycia-motyla

***

Logopedia 30.04.2020

ZABAWY LOGOPEDYCZNE 5 [30.04]

Pszczółki i Motylki 30.04.2020

***

Język angielski 29.04.2020

Grupa młodsza
Utrwalenie i poszerzenie słownictwa – Zwierzęta

https://www.youtube.com/watch?v=EgiQ6GliTrI

https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo

Grupa starsza
Utrwalenie i poszerzenie słownictwa – Zwierzęta

https://www.youtube.com/watch?v=EgiQ6GliTrI

https://www.youtube.com/watch?v=Cx7e729w4YE

https://www.youtube.com/watch?v=XM7Jnetdf0I

https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo

Pszczółki 29.04.2020

1. Czy wiesz jak nazywa się najważniejsza pieśń dla wszystkich Polaków? To Mazurek Dąbrowskiego- nasz hymn narodowy. Wysłuchaj go i naucz się pierwszej zwrotki wraz z refrenem. https://youtu.be/ioUutRw9WeQ
2. Trzecim naszym Symbolem Narodowym jest flaga. Czy potrafisz powiedzieć jakie kolory na niej widnieją? To oczywiście kolor biały oraz czerwony. Wykonaj flagę według własnego pomysłu (w komentarzu również kilka propozycji) i koniecznie postaw ją w najbliższych dniach przy oknie lub na balkonie!
3. Koniecznie wybierz się z rodzicami na BEZPIECZNY spacer ️ Pozdrawiamy

Brak dostępnego opisu zdjęcia. Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Motylki 29.04.2020

1. Wysłuchaj piosenki ” Nasza flaga” https://youtu.be/AMi7DWaQsVk i naucz się jej refrenu.
2. „Flaga” zabawa sensoplastyczna. (Potrzebujemy: koszulkę (obwolutę), farbę białą i czerwoną, taśmę klejącą) Na koszulce markerem rysujemy poziomą kreskę dzielącą ją na dwie równe części. Następnie wlewamy do środka koszulki trochę farby białej na górną połowę i czerwonej na dolną. Zaklejamy brzeg koszulki taśmą klejącą. Dziecko ma za zadanie paluszkami rozprowadzić farbę tak, aby powstała biało czerwona flaga ( przykład w komentarzu)
3. Czas na ruch! Oto nasza propozycja: https://youtu.be/EuCip5y1464
4. Posłuchaj opowiadania „Majowe święta”: https://youtu.be/GgEjqszlMfE
5. Wiesz już jakie święta obchodzimy na początku maja?
6. „Mapa Polski”- znajdź wszystkie mapy w zależności od polecenia. Szukaj dużej ⬆️ lub malej⬇️ mapy danego koloru. https://view.genial.ly/5ea444f5da73ac0d8beb8f82 Nie musisz robić wszystkiego! Skorzystaj z pięknej pogody i wyjdź na „bezpieczny” spacer, który jest doskonałą sposobnością do nauki: dzielenia słów na głoski i sylaby, liczenia i poznawania przyrody.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/s261x260/95261997_3774949325909578_3194000163936927744_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_sid=dbeb18&_nc_ohc=IMTkenwPKhcAX_gQcPl&_nc_ht=scontent-frt3-1.xx&_nc_tp=7&oh=11a2e80139a8126433f54e2545164657&oe=5ED08345https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/s261x260/94972339_3774953405909170_5909172548804804608_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_sid=dbeb18&_nc_ohc=nTVH7ox1tMwAX9-ZZ3o&_nc_ht=scontent-frx5-1.xx&_nc_tp=7&oh=dc61ee4afd1df868610da43e766aec04&oe=5ECEB998Obraz może zawierać: kwiat

***

Pszczółki 28.04.2020

1. Czy pamiętasz z wczorajszego filmiku legendę o trzech braciach? Może ten wiersz Ci ją przypomni, spójrz też na ilustracje (komentarze), opowiedz mamie lub tacie co na nich widzisz.
LEGENDA O ZAŁOŻENIU GNIEZNA
„W czasach, gdy wkoło
Las gęsty rósł,
Żyli trzej bracia:
Lech, Czech i Rus.

Pewnego razu
Bracia Słowianie
Ruszyli w drogę
Niespodziewanie.

Wiele tygodni,
Dni oraz godzin
Szukali ziemi
Dla swoich rodzin.

Lech raz popatrzył
Prosto przed siebie,
Białego orła
Ujrzał na niebie.

Powiedział braciom:
– To dobry znak,
Zostanę tutaj,
Gdzie mieszka ptak.

Tu, gdzie się gnieździ
Ten biały orzeł,
Moje rodzinne
Gniazdo założę.”
2. Pewnie pamiętasz, że to właśnie orzeł biały widnieje na naszym Symbolu Narodowym – godle.
3. Popatrz, jak wygląda nasze godło i spróbuj sam lub z pomocą rodziców namalować orła białego. Zacznij od namalowania białą farbą głowy oraz tułowia orła, a następnie odciśnij swoje pomalowane rączki w miejscu skrzydeł. Domaluj mu dziób oraz koronę. Powodzenia!

Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.Obraz może zawierać: jedzenieObraz może zawierać: tekstBrak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Motylki 28.04.2020

1. Profesor Szymon zaprasza Cię na lekcję o Symbolach Narodowych Polski https://youtu.be/gqpzdlq4kKM
2. Teraz na pewno przypomniałeś sobie wszystkie Symbole naszego kraju, wymień je. Jak wygląda godło i flaga Polski? Jak nazywa się hymn Polski? – odpowiedz na te pytania.
3. Podziel słowa: flaga, godło, hymn, Polska, symbole i mapa na sylaby i głoski ( jeżeli masz trudności nie przejmuj się poćwiczymy, jak wrócimy do przedszkola, a teraz powiedz: na jaką głoskę zaczynają się i kończą te wyrazy).
4. Czas na trochę ruchu! Zatańcz wg pokazu do piosenki ” Maszynista zuch” https://youtu.be/i76ClBnx2Ik
5. Ułóż godło: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=17108bdce91d oraz flagę Polski z puzzli: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=08cca04a99bd
6. A teraz czas na zabawę w tropiciela liter, sylab lub słów (w zależności od opanowanych umiejętności dziecka) – filmik oraz karty do druku w komentarzu (brak drukarki? Nie szkodzi wystarczy napisać litery, sylaby lub wyrazy na kartce). Dziecko losuje wycięte karteczki z literami ( sylabami, wyrazami) następnie szuka takiej samej litery (sylaby, wyrazu) przez peryskop ze szklanki oraz nazywa daną literę (czyta sylabę, wyraz).

https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t15.5256-10/p180x540/95307717_163822461658622_5521357132487720960_n.jpg?_nc_cat=108&_nc_sid=ad6a45&_nc_ohc=SmkNYraExLgAX-dMLFo&_nc_ht=scontent-frt3-1.xx&_nc_tp=6&oh=cd44606c8868d56969feae1b90b74c6d&oe=5ECC7A0F

Brak dostępnego opisu zdjęcia.Obraz może zawierać: tekst „DOM GODŁO HYMN POLSKA WISŁA FLAGA WARSZAWA”Obraz może zawierać: tekstObraz może zawierać: tekstObraz może zawierać: tekst „DOM GODŁO POLSKA HYMN WISŁA FLAGA WARSZAWA”Obraz może zawierać: tekst „MU TY FU DO BE JA KI”Brak dostępnego opisu zdjęcia.

***

Religia 27.04.2020

W tym tygodniu obejrzyj i posłuchaj Ewangelii dla dzieci: https://youtu.be/rCV4zxC10F0
oraz naucz się i zatańcz do piosenki „Gdy na morzu wielka burza” https://youtu.be/IxTpYfchU3c

Pszczółki 27.04.2020

1. Obejrzyj krótki filmik „Polskie Symbole Narodowe – Polak Mały” https://youtu.be/xQk8p7XY23A
2. Czy zapamiętałeś i potrafisz wymienić 3 Symbole Narodowe? To godło, flaga oraz hymn.
3. Poćwicz z rodzicami: powiedz jak masz na imię i nazwisko, w jakim mieszkasz kraju oraz w jakim mieście. A czy pamiętasz nazwę ulicy na jakiej mieszkasz i numer domu/mieszkania? To są bardzo ważne informacje !
4. Spróbuj napisać swoje imię (samodzielnie lub z pomocą rodziców np. przepisać imię napisane wcześniej przez dorosłego). Pochwal się w komentarzu na naszym facebook`u jak poradziłeś sobie z tym zadaniem. Pozdrawiamy

Więcej kart pracy, animacji itp. znajdziesz w poście „Polska w kolorach” na naszym facebook`u.
Pozdrawiamy

Obraz może zawierać: tekst „Ile sylab kryje się w nazwach rzeczy przedstawionych chatka na na obrazkach? Sprawdź narysuj pod każdym obrazkiem tyle tyle kropek, ile jest sylab. jest flaga godło smok dzi dzieci orzeł czerwony”Obraz może zawierać: tekstObraz może zawierać: tekst „Flaga powiewa na wietrze, tworząc szlaczki. Rysuj paluszkiem po nich. NSPIRACJE”

Motylki 27.04.2020

1. Obejrzyj animację edukacyjną „Gniazdo białego orła” https://youtu.be/yMWBZkLlaa0 i dowiedz się, jak według legendy (Czy pamiętasz: Co to jest legenda?) powstała Polska.
2. Już wiesz, że pierwszą stolicą Polski było…?
Gniezno, a czy pamiętasz, jak nazywa się dzisiejsza stolica Polski? Pewnie pamiętasz z naszych zajęć, że to Warszawa.
3. Wybierzmy się zatem do Warszawy pociągiem! Zatańcz sam, z rodzeństwem lub rodzicami! (Jedziemy pociągiem na Hej ha ha – rączki na bioderka i bujamy , na Hej hop hop- podskakujemy i klaszczemy w dłonie) https://youtu.be/bGr6RgLmdVI
4. Czas na zwiedzenie naszej stolicy. Pomoże nam Profesor Szymon https://youtu.be/cL1ak9-ctGY
5. Profesor Szymon wspomniał nam o tym, jak wygląda herb Warszawy, a Ty pamiętasz jak? Na herbie Warszawy znajduje się Syrena – w komentarzu znajdziesz taką Syrenę – Twoim zadaniem będzie dokończenie rysunku i pokolorowanie go. (Zrób i wstaw w komentarz)
6. Na koniec poćwicz rozpoznawanie głosek na początku wyrazu tu: https://view.genial.ly/5ea14f1a6489ab0dc2149d47 lub/i z kartą pracy znajdującą się w komentarzu

Więcej kart pracy, animacji itp. znajdziesz w poście „Polska w kolorach” na naszym facebook`u.
Pozdrawiamy

Obraz może zawierać: tekstBrak dostępnego opisu zdjęcia.Brak dostępnego opisu zdjęcia.

***

Zabawy logopedyczne

ZABAWY LOGOPEDYCZNE 4 [23.04]

Pszczółki 24.04.2020

TYM RAZEM ZAPRASZAMY WAS NA SPACER!

Prezentacja_bez_nazwy[1]

 

Motylki 24.04.2020

Attachments